Vážený uživateli, je nám líto, ale Váš prohlížeč nepodporuje plné zobrazení webu. Doporučujeme Vám přejít na jeho aktuálnější verzi (MS Edge) nebo na některý z nejčastějších prohlížečů (Chrome, Firefox, Safari).

Změny představení Hamlet 12. a 15. 5. 2024 (náhradní představení Kytice)

11. 5. 2024

Činohra

Prosíme omluvte změny představení Hamlet (12. 5. a 15. 5. 2024 v 19.00 v Národním divadle). Z důvodu onemocnění v uměleckém souboru uvedeme v těchto termínech v Národním divadle představení Kytice.

ZMĚNA PŘEDSTAVENÍ

Vážené divačky, vážení diváci,

prosíme přijměte naši omluvu za změny představení Hamlet (v neděli 12. 5. 2024 v 19.00 a ve středu  15. 5. 2024 v 19.00). Z důvodu onemocnění v uměleckém souboru uvádíme představení Kytice.

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na náhradní představení Kytice v neděli 12. 5. 2024 od 19.00 a ve středu 15. 5. 2024 od 19.00, která se uskuteční ve stejné budově (Národní divadlo). Pokud jste inscenaci již zhlédli nebo o ní nemáte zájem a na náhradní představení nepůjdete, vrátíme Vám na základě Vaší žádosti vstupné v plné výši. Žádost o vrácení vstupného a informace o nepoužitých vstupenkách (číslo vstupenek, číslo objednávky, popř. umístění v sále) je nutné nám poslat do 14 dnů od původního termínu představení.

Pokud jste vstupenky zakoupili:

  • Kartou online, dárkovou poukázkou (i částečně)
    Pošlete nám žádost o vrácení vstupného spolu s informacemi o vstupenkách na adresu: info@narodni-divadlo.cz.
  • Bankovním převodem, nebo na dobírku
    Pošlete nám žádost o vrácení vstupného spolu s informacemi o a číslem účtu, kam si přejete vstupné obdržet, na adresu: objednavky@narodni-divadlo.cz.
  • V pokladnách Národního divadla
    Vstupné Vám po předložení nepoužité vstupenky vrátíme v některé z našich pokladen.
  • U smluvních prodejců (ColosseumTicket, Ticketportal)
    Kontaktujte přímo prodejce, u kterého jste vstupenky zakoupili.


V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit: info@narodni-divadlo.cz, +420 224 901 448, po–pá 9–18, so–ne 10–18.

Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za laskavé pochopení.

Sdílet na sociálních sítích