Vážený uživateli, je nám líto, ale Váš prohlížeč nepodporuje plné zobrazení webu. Doporučujeme Vám přejít na jeho aktuálnější verzi (MS Edge) nebo na některý z nejčastějších prohlížečů (Chrome, Firefox, Safari).

Změna programu v souvislosti s koronavirem  / Change of programme due to the coronavirus outbreak

10. 3. 2020

Národní divadlo v souladu s rozhodnutím vlády ruší do odvolání plánovaná představení všech souborů ve všech budovách.

Vstupné na představení s termínem hraní do 14. 4. 2020 (včetně) automaticky vracíme, způsobem níže uvedeným. Představení s pozdějším datem od 15. 4. 2020 v tuto chvíli nestornujeme a nevyměňujeme. O dalším postupu Vás budeme informovat.

1. Platba vstupenek online
Pokud jste vstupenky zaplatili kartou online, vrátíme platbu automaticky nejpozději do 1 měsíce na účet, ze kterého byly vstupenky hrazeny. Pro více informací: info@narodni-divadlo.cz

2. Platba vstupenek v pokladně
Pokud jste vstupenky zakoupili v pokladně, vrátíme Vám peníze převodem. Zašlete na e-mailovou adresu platbynapokladne@narodni-divadlo.cz následující údaje: 

  • jméno, příjmení, číslo účtu, termín a název představení;
  • číslo vstupenky (11místné číslo v pravém horním rohu vstupenky u čárového kódu);
  • u zahraničních bank potřebujeme také: jméno majitele účtu, adresa majitele účtu, IBAN, SWIFT CODE.

Storna budeme zpracovávat až do 30. června 2020.

3. Platba převodem či fakturou
Pokud jste vstupenky zaplatili bankovním převodem nebo fakturou, zašlete na e-mailovou adresu objednavky@narodni-divadlo.cz následující údaje: 

  • jméno, příjmení, číslo účtu, termín a název představení;
  • číslo vstupenky (11místné číslo v pravém horním rohu vstupenky u čárového kódu);
  • u zahraničních bank potřebujeme také: jméno majitele účtu, adresa majitele účtu, IBAN, SWIFT CODE.

4. Předplatné
Představení v rámci předplatného se odehrají v náhradním termínu. Budeme Vás kontaktovat a informace také zveřejníme v sekci Změny v předplatném na webu.
Prodej předplatného na sezonu 2020/2021 plánujeme zahájit 15. června v 9 hodin ráno, a to na webových stránkách i v pokladnách. Změny skupiny či míst v sálech budou možné od 29. června. Novým předplatitelům spustíme prodej 13. července. Jednotlivá představení do ledna 2021 uvolníme 1. srpna, další pak dle běžných pravidel prodeje vstupenek. Pro více informací: predplatne@narodni-divadlo.cz

5. Nákup vstupenek u smluvních prodejců (ColosseumTicket, BohemiaTicket, Ticketportal)
Kontaktujte, prosíme, přímo prodejce, u kterého jste vstupenky zakoupili.

Všechny pokladny Národního divadla jsou vzhledem ke stávající situaci až do odvolání uzavřeny.

Do odvolání je pro veřejnost uzavřena také badatelna a knihovna divadelního archivu Národního divadla.

Pro obecné dotazy nás můžete kontaktovat na informační lince: info@narodni-divadlo.cz, tel: +420 224 901 448. Vzhledem k velké přetíženosti této linky prosíme, abyste ji využívali v nejnutnějších případech. Informace o dalším vývoji situace budeme uveřejňovat na webových stránkách Národního divadla: www.narodni-divadlo.cz.

 

ENGLISH

Change of programme due to the coronavirus

Pursuant to the decree of the Czech government, the National Theatre has cancelled all performances at all its venues until further notice.

Tickets for performances that were scheduled to be given until 14th April (inclusive) will be automatically refunded as follows below. Performances with the dates from 15th April we do not refund or exchange at this moment. We will inform you about our next step

1. Tickets bought online
If you purchased tickets online, we will refund them automatically no later than within a month to the account from which the tickets were bought. For more information: info@narodni-divadlo.cz.

2. Tickets bought at box offices
If you purchased tickets at a box office, we advise you to send following information to the email address platbynapokladne@narodni-divadlo.cz:

  • name, surname, number of the bank account, date and name of the performance;
  • the 11-digit number in the upper right corner of the ticket next to the barcode;
  • for transfers abroad, we need also name and adress of the owner of the bank account, IBAN, SWIFT CODE.

We will process everything retroactively by 30 June 2020.

3. Tickets bought via bank transfer or invoice
If you purchased tickets via bank transfer or invoice, we advise you to send following information to the email address objednavky@narodni-divadlo.cz:

  • name, surname, number of the bank account, date and name of the performance;
  • the 11-digit number in the upper right corner of the ticket next to the barcode;
  • for transfers abroad, we need also name and adress of the owner of the bank account, IBAN, SWIFT CODE

4. Subscriptions
Subscription performances will take place on alternate dates. We will contact you and also publish the information on our website in the Subscription Changes section.
Due to the unusual situation we are postponing the launch of the 2020/21 subscription season indefinitely. At this moment it is not possible to renew your subscription, not even online on our website. You will not lose your seats, they are booked for a later purchase. We will inform you about the new start of the sale based on the up-to-date situation, at the latest one week prior to its launch. For more information: subscriptions@narodni-divadlo.cz

5. At our contractual dealers (ColosseumTicket, BohemiaTicket, Ticketportal)
The price will be paid back to you at the place where you purchased the ticket/s.

Due to the coronavirus outbreak our boxes offices are temporarily closed until further notice.

You can contact us by writing to info@narodni-divadlo.cz or calling the telephone number +420 224 901 448. Due to the line’s extreme overload, we would like to ask you to use it only in the most urgent of cases.

We will publish the information concerning the development of the situation on the National Theatre website: www.narodni-divadlo.cz.

Sdílet na sociálních sítích