Vážený uživateli, je nám líto, ale Váš prohlížeč nepodporuje plné zobrazení webu. Doporučujeme Vám přejít na jeho aktuálnější verzi (MS Edge) nebo na některý z nejčastějších prohlížečů (Chrome, Firefox, Safari).

Vedoucí public relations/marketingu Opery ND a SO

Správní ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí PR/Marketingu Opery ND a SO.

Náplň práce:

  • vedení marketingového týmu
  • tvorba marketingových strategií, spolupráce na krátkodobých/střednědobých PR aktivitách, obchodních a marketingových plánech
  • zodpovědnost za realizaci PR a marketingových aktivit Opery
  • úzká spolupráce a koordinace s centrálním PR, obchodním a marketingovým oddělením a oddělením vnějších vztahů
  • spolupráce s vedením Opery na interní komunikaci se zaměstnanci 
  • spolupráce na koordinaci komunikace s domácími i zahraničními médii 
  • budování dobrých vztahů s veřejností, odbornou veřejností a médii
  • zodpovědnost za obsah tiskových zpráv, časopisu, newsletteru, letáků, bannerů, inzerátů a dalších propagačních materiálů
  • zodpovědnost za obsah a správu webových stránek a sociálních sítí, tvorba kreativního obsahu
  • zodpovědnost za efektivní podporu prodeje Opery
  • spolupráce na rozvoji firemní značky
  • zodpovědnost za respektování grafického manuálu ND ve výstupech Opery
  • koordinace tvorby vizuálního stylu Opery v dané sezoně

Požadujeme: 

  • VŠ, VOŠ, SŠ
  • výbornou češtinu slovem i písmem 
  • velmi pokročilá aktivní znalost anglického jazyka, druhý jazyk výhodou 
  • velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti v českém a anglickém jazyce
  • praktickou znalost MS Office, google prostředí a sociálních sítí
  • 3 roky praxe na srovnatelné pozici, zkušenost s vedením malého týmu 
  • znalost mediálního a kulturního prostředí (hudba a divadlo výhodou)
  • přesnost, pečlivost, svědomitost, zodpovědnost, flexibilitu a iniciativní přístup

Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr v reprezentativní organizaci
  • tvůrčí a týmovou práci v kulturní oblasti
  • řídící a zodpovědnou práci v mladém kolektivu
  • možnost profesního růstu a seberealizace
  • příspěvek na stravování formou stravenek (stravovacích karet)
  • možnost zvýhodněných členských vstupenek na představení na všechny scény ND
  • dovolená v rozsahu 5 týdnů
  • zvýhodněnou cenu pro čerpání MultiSport karet
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění (při splnění podmínek)  


Předpokládaný nástup:
1. 8. 2025 nebo dle domluvy

Přihlášku spolu se strukturovaným životopisem (odevzdejte prosím i v anglické jazykové mutaci), motivačním dopisem a vypracovanou stručnou PR strategií na téma „Státní opera se otevírá mladému publiku do 30 let“ v rozsahu max. 1× A4 strany zasílejte do 30. 4. 2025 mailem na: t.stanek@narodni-divadlo.cz.

Konkurzní pohovory s vybranými uchazeči budou probíhat ve druhé polovině května.


Doplňující informace

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., Zákoníkem práce. Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu. Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Národním divadlem, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těchto osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

Upřesnění

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě to nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.