Vážený uživateli, je nám líto, ale Váš prohlížeč nepodporuje plné zobrazení webu. Doporučujeme Vám přejít na jeho aktuálnější verzi (MS Edge) nebo na některý z nejčastějších prohlížečů (Chrome, Firefox, Safari).

Biografie

Vystudovala grafiku a výtvarnou výchovu na Masarykově univerzitě v Brně pod vedením ak. mal. Jana Vičara. V letech 2004–2016 působila jako výtvarnice scény a kostýmů ve Slováckém divadle v Uherském Hradišti. Zde spolupracovala např. na inscenacích (Alenka v říši divů, Cikáni, Kalibův zločin, Svatba, Měsíc nad řekou, Marvinův pokoj, Kříž u potoka, Válka s mloky, Medeia, Cybercomics, Mein Faust, Villon F., Vojnarka, Lucerna). V témže divadle byla navíc autorkou veškeré propagační grafiky. Dlouhodobě spolupracuje s režiséry D. Gombárem, J. A. Pitínským, A. Petrželkovou, J. Macečkem, L. Keprtovou, J. Honzírkem, B. Rychlíkem; v poslední době např. také s D. Špinarem, M. Františákem. Vedle své domovské scény vytvořila scénografie či kostýmy k činoherním i operním inscenacím např. v Národním divadle v Praze (Boris Godunov, Tři sestry, Mlynářova opička), Národním divadle v Brně (Nápoj lásky, Hubička, Ideální manžel, Tančírna, Veroničin pokoj, Lékárník, Perikola), Národním divadle moravskoslezském v Ostravě (Maria Stuarda, Tajemství), v Divadle Na zábradlí (Báby), Divadle J. K. Tyla v Plzni (La traviata), Státním divadle v Košicích (Ariadna na Naxu), Městském divadle Zlín (Oresteia, Zvlčení (Prolnutí), Žítkovské bohyně, My Fair Lady), Švandově divadle na Smíchově (Merlin aneb Pustá zem, Crash u potoka, Betonová zahrada, Krysař), Městském divadle Brno (Žítkovské bohyně - krev je krev), Divadle Bolka Polívky (Šašek a syn), HaDivadle, Divadle Petra Bezruče (Lakomec, Pěna dní), V Slovenském komorním divadle Martin (Hamlet, Frankenstein), bratislavské Aréně aj. Několikrát byla nominována v Cenách Alfréda Radoka či v Cenách divadelní kritiky. Je také autorkou výpravy k pořadu 3x je člověk, ke kantátě Bohuslava Martinů Kytice a Písním a tancům lásky (Catulli CarminaCarla Orffa a Svatby Igora Stravinského) – obé nastudováno pro Mezinárodní operní festival v Litomyšli. Podílela se na dokumentech České televize (Mistr, Vracaja sa dom od Betléma), celovečerním filmu Klíček, taktéž jako architekt na natáčení pořadu Na forbíně a Manéži Bolka Polívky. Věnuje se i vlastní volné tvorbě – např. samostatná výstava Grandmother´s Coffee Set ve Slováckém divadle, kolektivní výstava v rámci 250. narození W. A. Mozarta v Mozarthausu ve Vídni nebo účast na malířském sympoziu v Hodoníně, kolektivní výstavy v Městském divadle Brno, v Litoměřicích aj. Dlouhodobě spolupracuje se souborem Hradišťan.